åhå..

okeej lyyyyssna allihopa..
ja beklagar sorgen till nicolas de gör ALLA vi.. ja såg min egna storebror dö ja vet hur de känns en smärta man MÅSTE bära på livet ut.. visst ja kände inte nicolas som ni alla andra i akalla gjorde det, men ja vet vem han var ja har träffat på han flera gånger där me mina kusiner o min moster bodde i akalla förut, ja har flera nära vänner ti mej som var barndomsvän ti nicolas.. vi alla är skit ledsna över de här & gråter om han nu med.. Men nicolas vill vi ska vara glada att vi ska avra lyckliga för han kommer alltid vara nära oss han kommer vara med oss vart vi än går..
ha respekt fan och sluta bråka om det som hänt och vem som känt han längst eller den som inte känt han de spelar ingen jävla roll alla är fortfarande ledsna över allt det här ajt? Tänk på de..


peace&love / maria

Kommentarer
Postat av: Din Meltem

Nicolaas min bästa vän, du är groov saknad o älskad min ängeel<3

king of cage nicolas, akallas lilla söta ängeel :'(



R.I.P MIN BÄSTA VÄÄÄN :'(<3<3

2009-06-13 @ 01:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0