åtta dagar kvar !

tjeeena , idag skolan va väll okej , förutom riktig uuuuuuutskämning! gizem, tur att han inte va dära hahahaah :D iaf de rullade på som vanligt, matten va chill förutom missade efter rasten, för en ''olycka'' hade hänt haha! sen efter plugget väntar på maria i fem hundra år, sen ska tagga mot centrum, ser miriam, hon kommer fram t mig, sen vi chillar & allt. vi taggar in t arbetsförmedlingen hon skulle leta efter sommarjobb. sen maria kommer dit, asso vi sätter oss inne vid hissarna dära. sen jag & miriam garvar i kanske tio minuter helt seriöst, vet inte ens varför haha! så jävla skön humor hahaha. sen vi taggar t centrum evin kommer aa osv osv, sen dom taggar t rödan tror ja medans ja & maria går & möter naomi sen hoda fati & marre kommer dit vi chilla t typ nio , sen hoda du försöker hassla min mobil ha, du tror jag e dum HAHA. sen nu kom nyss hem, ska äta lite nu dör av hunger, ciao
felicia

sötaste bilden på riktigt, maria & cristian i gamla stan 1/6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0