bästavän ♥


älskling du anar inte hur mycke jag älskar dig, aso jag gör allt för dig jag svär. jag skulle aldrig få dig & bli ledsen skulle aldrig svika dig såra dig, förlåt om jag gjort det jag är på bättre väg nu.. tack vare din hjälp och alla andras hjälp har jag kommit upp på mina ben igen, ja är skit tacksam att du stått med mig hela vägen, att du aldrig lämnat min sida.. va skulle ja gjort utan dig bebis, de finns så mycke jag vill säga till dig men d kommer inte ut.. men jag saknar dig som in i helvete, kom tibax fort bästavän, du är allt för mej duvet d själv älskling .. i miss & love yah ♥

jag älskar dig mer än allt, bebis.. glöm aldrig d min vackra ängel <3

/maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0