chaaa amatör

shulululu aaallihopa :D
idag vaknade nio gick på min jävla kurs mina päron skickade mig till haha, sov igenom allt fan haha. iallafall sen vid fem träffade min älskling maria, vi hade inget att göra vi åkte t häggvik dära vi satt på en busshållplats, trodde evin skulle komma dit, darför vi satt dära. sen ja ser en cykel som står parkerad, först trodde den va låst. men tror hon ( tant cykel med korg och grejer haha ) typ gick in på abbas eller någott, faaaan vet jag! men vi tog den iallafall :D sen skjutsade ja maria bakom mig från häggvik hela vägen t sollentuna, sen vi åkte in i stinsen med den oxå, vakterna flippa vet nte vad, dom ba gå ut hära. vi fortsatte cykla säkert dom jaga oss oxå haha! sen vi kommer t sollentuna vid sju kanske naomi kommer, sen vi står vid planen ska cykla mot café park, men vi alla ville cykla så vi alla sätter oss på olika sätt på cykeln, men vi kommer inge vart haha, halvtimme säkert vi e framme vid café park, haha på den korta lilla biten iallafall, sen kommer min äääälskade man sara idris :D sen vi börjar vet nte vad, ja sväär vi knullade upp den dära cykeln, mohammed välte hela skiten haha! sen sara skjutsade runt mig på den dära cykeln haha fan va roligt de va, ja lovar har nte garvat så dära mycke på länge. sen elsa & nicole kommer , de va skit länge man såg dig elsa gumman.. iallafall vi snacka me dom ett tag dom skulle t kista sen pierre kommer ( inte malmvägen ) sen, asso har ingen aning hur man stavar,-adjian haha lovar snubben e TUNG , ''chaaa amatör'' .. nu alla vet vem ja snackar om ;) sen kom någon annan snubbe som haha började hålla på..... kommer nte ihåg va han hette. miriam kom oxå ha så roligt i frankrike gumman. sen han tagga likaså miriam vi följde henne t bussen. sen vi sa hejdå t pierre vet nte vad.. kanske vid tio ja tagga hem... shalala bilder komme senare och förhoppningsvis loggar maria in snart och lägger in videon ja filma dom när '' bla' , ha en trevlig fortsatt kväll allesammans :)
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0