:\

idag so okte en kompis till mej ti libanon hehe den dar javeln han smsar mej runt fyra han ba JA E FRAMME NU .. banan huvud han gor so ja blir avundsjuk ! men ja fick valja om ja ville aka den 3e juli eller folja med felli till torpet, jag valjer torpet for vi ska till libanon po julafton haha fett chill.. naomi och hennes lilla syrra ska komma sen till edsviken eller vi alla ska go dit, hoppas sara broor kommer med oss fett chill sen rim & hoda ockso skit kul de blir man grillar suudar, hahahaha igor de va skit roligt ja stor vid cafe park med felli sen cp sara kommer fram till oss o bah: maria har du sett pierre ? ja ba hahha varfor letaru efter han? hon ba: for ja vill veta var min pojkven ar, hahhahaa sen en annan man han ba dom ar i toaletten och honglar HAHAHAHAHA skit kul for de e son der grej toan e lost om man betalar 5 spann man kan go in, sen hon ba oppna dorren pierre och christopher gor inte so har mot mej !!!!!!! OPPNA DORREN !! walla de va skiiiit kul haahahahahahah ja doog sen han hade non slags dricka cp sara ba kan ja fo lite av den? han ba om du gor laangst bort slutet av malmvagen d finns en stalle som heter angby bygg och kakel sag mannen som sitter i cafe park bjuder mig po en dricka, hon gor dit aso shuno driver med henne elafall hon gor dit sen tillbaka hon ba ja hittade inte stallet men ja fick vatten istellet HAHAHA.. sen han ba go lite mer okej? hon ba okej hon gor sen pierre kommer alla door av garv han vene va som hent ens.. ! hahahahah.. sen hon koommer tibaka hon legger versta rushen till pierre hon ba VARE MIN KILLE?! yani henes kille e pohittad for karwan o dom driver me hon hahaha.. sen pierre ba hon e i stationen, hon gaaaaaaaaaaaasar dit efter 20 min hon kommer tibax hon ba JA HITTA INTE HAN !! sen pierre ba idjot ja sa buss stationen inte tog station.. hon ba aha men ja orkar inte go dit, sen robin o alla kommer som vanligt nar mario ska helsa po mig han ska allti antingen boxa mig eller slo mig po min nacke so ja for fett ont, hahahaha men ja dodade han iallafall.. sen vi alla kollar po hennes afrodit hor for vi tror hon har loss, men hon har stoooooora mjall bitar i horet de va so fakking ackligt jag dog euw omg.. och hon rakar sig aldrig sen hon visar sin armhola aso DE AR AMAZONAS SKOG BRE !!! sen i kanske 2 timmar jag sara felli rim hoda naomi asso allihopa vi sitter o sager hon moste raka sig duscha sitt hor kropp noppa sig lagga deodorant att hon ska va frash men idjoten vill inte javla skarriga manniska ! sen naomi rim hoda o alla taggar do de ar jag felli sara pierre en kille fron rotan karwan hamza micke o non mer some kvar me hon, hone fett ecklig hon gor fram till killar o ba HEJ SNYGGING VILLU KNULLA? hahahhaaahhahahahahahah aso de va underhollning mitt liv forlangs po gud hehe.. allafall sen dilan tog upp henne sen jag hamza sara och felli tagga till planen o spela fotboll hamza han tog de seeriost nar han spelade me dom dar snorungarna medans ja messade gabbe for han skulle oka:( javla osna han sa inte hejdo.. ska komma ihog d dar hahahhaah :)
orkar inte skriva mer den har svenskan gor mig cp!!


hadi peace \ maria

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha den 3e juli åker jag till libanon :D<3

2009-06-29 @ 12:48:49
Postat av: maria

de inte sakert ja oker for att vi har inte fixat mitt pass o 3 juli de ju om .. 3-4 dagar ja hinner inte :(<3

2009-06-30 @ 10:12:57
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0