fffffflipp

alå :D
skrev aldrig igår kom hem vid typ sju kanske, men då ja satt direkt på en film, doubel jepordy ( stavning haha! ) så jävla bra film, skojar inte.. sen på you me and dupree haha skit skön. iaf igår våra sista vanliga lektioner, gick nte på någon typ, bara gick runt & drog ut på tiden hähä. sen efter skolan nicole ringer mig, maria sa t mig vi skulle t nadia kian & frid i BÖGSGÅRD, dom campa me sin klass haha. sen nicole ringer mig, hon vill mötas, sen ja ba men följ me t bögsgård först hon tveka sen ja såg henne på stationen & tvinga henne med.. :) ja möter maria & naomi dära , vi tar bussen t häggvik sen vi får gå som in i heeelvete innan vi hittar deras tält, riktig skog vandring.. aldrig igen säger jag bara. idag har jag vart hemma från skolan pallade inte gå, va ska jag göra dära? snackar me nicole nu, ska möta henne ungefär vid halv två tror jag.. vi får se när :D iaf, nu ska ja typ inte göra någonting, fixa mig lite sådära .. vaknade vid halv tolv idag hähä, häromdan somnade tre så fan va skönt att få sova ut.
IAF MIN JÄVLA CP USB KABEL FUNKAR NTE , så kan nte lägga ut bilderna från igår, men d får bli en annan dag, FLIPP :@.. peace n' love
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0