fredag / lördag

shoo sitter hära med naomi pallar inte skriva historia, igår va vi iaf först hos naomi hon skulle ha värsta festen hon hade bjudit alla sen det blev knas iaf pallar nte snacka om de, sen då vi tagga hem t nadia frid & maria va dära vi chilla lite åt glass haha.. sen maria nadia & frid tagga hem vid halv nio sen jag & naomi luffa runt sen vi träffa frid igen, naomi vet nte vad hon drack asso hon va cp, men ja klara mig haha. vi åkte 23:22 tåget, va i stuna kvart i mamma kom då hämta oss dära sen vi decka direkt vi kom hem, naomi tycker tydligen min säng e skit skön mauahha :D hon har aldrig sovit sådär skönt, vi vakna vid tolv idag.. smsa nicole vi träffa henne, vi chilla runt först gjorde lite ärenden, köpte godis bl.a sen vi tagga t stinsen / donken sen vid sju vi alla taggade hem. sen vi har kollat på tre olika filmer med min lillasyster hähä, en ovanligt lugn lördag för mig & min bebis haha vi kolla på, startsky n' hutch typ hahahaha vi DOG av garv i vissa sener, lätt roade :D sen the aye och någon annan skräckis.. aa pallar inte skriva mera, ni får lite bilder från idag, loooove ♥

     

1. nico, 2, naomi, 3, ja & älskling, 4, ja & älskling, 5, naomi & syster innan vi starta filmerna, 6, naomi natt!
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0