fuck off !

asso jag blir so fucking flipp, jag har vantat 6 hor monader for att fo oka till libanon, egentligen ja skulle oka dit i februari tills augusti, yani jag har inte skott mig darfor hahahaha.. men elafall sen mamma ba nejnej ok i juni sen vid augusti du oker till spanien tills borjan av oktober.. bara lara vet varfor -.- men sen nu vi har inte fixat mitt pass och alla oker 3 juli o isf moste ja oxo det MEN JA HAR INTE FIXAT HOR PASSET OCH DET TAR 1 VECKA TILLS DEN E KLAR VARFOR JUST MEEEEEEEEJ ?!?!?!?!!??! ja blir fast i d har hor landet walla ja door d har e rikti sjalvmord po gud SJALVMORD!!!!


pallar inte skriva mer den har svenskan e oxo sjalvmord -.-
peace / maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0