grattis bästa barndomsvän damla ♥

sho, vaknade på morgonen hela tiden och igår kväll sa elsa vi börjar halv 10 ? så mamma ba maria gumman vakna ja ba vi börjar halv 10 sen hon gick ut ur rummet, sen senare vid 9 tiden hon ba jag ringde till din lärare o sa due sjuk ja ba ah okej så jag gick inte idag heller plus att ja kände mej fett svag överdrivet svag.. sen min kusin smsar mig och ba kom till stationen nu vi ska till min brors student, och ja låg i sängen så ja gick inte.. men ska gå senare eller så följer jag med Evin & Miriam till vilunda gymnasium för de ngra som tar studenten där så ah :o hahaha några dom känner.. fast egentligen jag hade bestämt o va med nadia & dom idag vi ska "campa" undrar hur de kmr gå, jag ser en myra jag skriker och börjar gråta.. fråga elsa själv .. :'( vill ens inte bli påminnen fan..

idag fyller bästa barndomsvännen Damla år .. jag elsa & dodoch grattade henne exakt 00:00 och  hon blev skiiiiiitglad
imorgon fyller ja år ;o herre min skapare haha jag kommer få gå in gratis i grönan HAHA sveriges nationalsdag & sen att ja fyller år ;) Bättre än så blire inte..

MEN GRAAAAAAAATTIS ÄLSKLIIINGS DAMLA HA DEN BÄSTA FÖDELSEDAGEN NÅGONSIN JAG KOMMER ÄGGA DEJ VÄNTA BAARA :D elr nej de synd du kanske redan har blivit de av pierre o alla..
men grattis en gång till älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0