halv 6 "/

shet.. ja sa ju ja kan inte leva utan lur, sen vi skulle ringa idag jag vaknade halv 6 HAHAH VA ROLIGT SHET JA DÖR AV GARV -.- fuck off min älskade lur aso ååh :'(:'( men ela fall, igår kväll hela natten ända tills 9 på morgonen (somnade då för ja duscha 8) fick ja va utan internet min sån där 3G internet trådlös skiten slutade fungera flipp ja fick så ja satt o kolla på hela ugly betty säsongen på datan ;o den där Hilda's kille aso hennes sons pappa hane fett katt pågud, han påminner mej om den där mulatten me fett kattiga ögon.. hahah bara alejandro vet vem ja menar :o
men iaf sen ja hittade vår andra internet inte trådlösa den andra som brukade va ti alex data när han bodde här, o dene skit snabb faktist så ja har den medans ska prvoa min senare :)
skriver snart igen =D

peace / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0