hemma :)

shoo , kom nyss hem idag d har vart riktig luuffar dag asso uf haha. först ja & maria vakna vid elva fixade oss snabbt, mötte maria k , sen ja & hon tagga hem t henne. sen maria mötte nico. dom börjar driva me mig för att ja ska skynda mig dom ba nicole har blivit misshandlad vet nte vad, era idjoter! iaf, sen va med nicole & maria typ ett tag vi chilla vene vad. sen ja & nicole taggar hem me 528 kanske vid sex - sju. sen precis när ja går av får sms av maria kirkou, hon ba kom hem t mig vi ska watcha film vet nte vad först ja tveka och grejer hade precis kommit hem. sen ja gav mig ja ba okej .bytta kläder fixa mig lite mera, sen precis sätter mig på bussen igen så får ja sms av maria bästavän hon ba lalala d går nte marias mamma e fliipp vene vad, jag ba vafan! så ja åker t sollentuna station tar nästa bussen tillbaka. på 514 bussen möter pauli & makki & lilla fernanda göllunge.. dom skulle t kista så dom fråga ifall ja ville komma & de gjorde jag.. hade ändå inget bättre för mig. så vi kommer dit går in i lite olika butiker sen deras kusin kommer, veronica vi käkar på donken ja äter glass :D sen vi går ut möter joana som va me cristian & dom . sen skulle egentligen mött francisca men hon fick inte,, så vi taggar t sollentuna ja makki pauli & veronica makki går hem. sen paulia ja & veronica e ute sen ali & jack kommer vi chillar me dom sen ali sätter på sin favorit låt på min lur HAHA maria vet :D men sen pauli skulle hem likaså veronica så då tagga ja t stationen igen & träffa kirkou haha! sen hon tog bussen mot eds och ja 179an sen nu kom typ nyss hem. bilder kommer senare först ska äta något :)
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0