inte dugg trött / måndag

shoooo, kan inte sova -.- inte undra på, haha ja & evelina skulle se vem som skulle va vaken längst, tydligen vare hon hähä, men ändå vaknade typ två idag, & vaknade med mellan 30-38 sms på gud, kommer inte ihåg från vilka men jag dog. sen skulle egentligen ha en chill dag ida hemma bara sola, vet nte vad umgås med mami :D men d blev nte så, hoda naomi noel & maria tjaaata, så ja taggade ut utan smink första gången på hundra år , sen shorts linne & bulle på huvudet pallade ändå nte fixa mig, vi skulle ändå bara sola i engelska parken vet nte vad, men efter två timmar vi tagga t malm mötte sara, sen vi käka i café park & såklart cp sara skulle komma & stalka oss haha, asso blir irreterad på riktigt haha, hon fråga miljoner frågor vilken ögon färg har du blabla.. sen vi mötte eda, SAKNAR ESMA har nte träffat henne på fett länge sen, hon åkte ju t turkiet iaf.. eda drev me henne. hon ba felli har barn vet nte vad, sen bruden fastna på d dära , hon fråga var ja bodde med mina barn, vem som va pappan uf haha! men till slut lyckades bli av med henne.. sen vi resten chillade runt bara, vid halv elva tagga typ hem. sen aa nu som sagt kan nte sova & har inge coooooomviq, så evelina kan nte svara på dina sms guman .
peace n' love / felicia



jag typ fyra på morgonen in my bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0