inte haft tid

aahaha igår hade nte tid att skriva, jag kommer inte ihåg va jag gjorde igår på dagen, jo iallafall hade AVSLUUUTNING HAHAH WOHO :D juuste efter avslutningen vid elva kanske möter evin vid sis , är me dilan evin & miriam, ayla gick ut nian GRATTIS GUMMAN & LYCKA TILL ! <3 sen dom tagga egentligen vi alla skulle ut på kvällen vet nte vad men så blev de inte .. sen från ingenstaans det började ÖSregna! så ja och miriam går vid bygatan på väg hem till mig , vi hittar en massa kartonger vi lägger över oss haha! så vi vandrade hela vägen hem t mig med kartonger på huvudet. sen vi åt och grejer efter ett tag naomi & maria kom. sen matti veronica sen nicole vid nio, min syster va hemma med mig, mamma jobbade sen pappa åkte t göteborg så vi tjejer va hemma själva, vi kolla först på barnprogram rasten, asso alla va inne i det fan, nicole miriam maria vet inte vad, hade fastnat vid tv:n haha, medans ja typ aa snacka med veronica. a iallafall sen vi kollade på derailed med jennifer aniston & clive owen typ haha. dene bra ja svär. sen taggade nicole vid elva kanske miriam vid tolv. sen resten som över.. sen började allt knas, till en början de va roligt sen det gick öööööver gränsen asso shit. kommer inte ihåg så mycket men veronica & maria, ni skrämde mitt liv, trodde ni hade dött.. tänk er för nästa gång.. men tack till matti naomi ja svär ni räddade mitt liv, annars vem vet vad som hade hänt. tack! <3 idag mådde så jävla illa, vaknade halv tre veronicas mamma kom, då jag vaknade. sen städade hela huset fick något jävla ryck. sen duschade borstade tänderna klädde på mig sminkade mig, sen matti taggade hem bytte kläder vi träffa nico & maria, sen tagga t akalla, dit kom sen matti oxå.. sen vi gick t minnes platsen & grejer mötte pauli makki sen sara vet nte vad, sen vid åtta halv nio vi tagga ifrån akalla, nico & makki stanna i stuna / malmv. medans ja matti naomi & maria åkte t häggvik / donken. asso vi skulle ta 22:22 tåget & ville hinna , så vid 17 över började kuuta från donken t tunnelbanan, jag hann medans resten inte hann.. sen ja höll dörrarna sen någon jävla tant började bråka, va tillräckligt irreterad & stressad för att komma hem & bråka med någon jävla ful kärring vare sista ja behövde .. men sen släppte dörrarna, & så fick ja grovaste flippen, visst lugnade ner mig sen, men sen ni bara tagga vet nte vad, ni vet nte hur sviken ja kände mig . iallafall pallar nte snacka om de.. naomi & matti skulle egentligen sova hära, men nu naomi sover hos maria, & maatti bebis hära :D pallar inte skriva längre, skriver när ja har tid.. love
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0