knaz dag

sho.. skolan uf katastrof ja gjorde värsta kaoset slängde grejer över hela fucking hor mamma knullar skolan..
MIN JACKA E BAXAD MED 1000 KR I OCH MIN IPOD FUCKING SKOOJJARE BRE WALLA JA FLIPPA SKITEN
UR MIG TOG SÖNDER ALLT O ALLA JA SÅG UF FUCKING HORUNGAR SOM TAR MINA GREJER JÄVLA FITT SKIT :@
iaf.. ja kommer hem 2 timmar efter vi slutat för ja leta i hela vår fucking skola efter min jacka cash & ipod plus  nycklar & shit.. fixade mej vi skulle ti skogen HAHAH sen får sms av cristian -.- han bah kom ti station lala iaf .. SEN "BRORS" LUR E SÖNDER UF HAHA FICK ÄNU MER FLIPP JA BA SVARA SVARA SVARA.. iaf pallade inte va me dom vi tagga vidare mot vittra stog me suzan & alla sen nico bebis kom vi tagga ti järvafältet där vi vandra 20 år hahah sen till slut vi hitta Kian & Nadia & Frids tält (?) haha fett chillish de vah aså vi käka godis & allting.. sen vi åkte hem o grejer så nu sitter ja här & tänker sönder min huve.. åker på måndag nästa vecka så på fredag ska jag nico felli & naomi campa i bögsgård lr nånstans där där HAHAHA tills söndag, sen månda hejdåååå sverige 3-4 månader .. ouf skit skönt walla ingen knaz ingenting bara tare lugnt & så.. ja åker ti spanien runt 18 juli oxå ett tag så aså de kommer va resande för mig hela sommaren i 4 månader.. ME LOVE =D

om ja kunde sätta in bilder från den här luren så hade jaa lagt 1000000 bilder.. ni får bilder från felli istället när hon skrivit..
jalla skriver mer senare, chaochao §
maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0