lördag

dagen har vart tung idag, igår sov hos naomi vi går hem vid halv två, vi va ute me oscar & ted haha hissen bästa. orkar nte berätta så mke om de, sen vi vakna vid halv två idag typ hennes mamma gav henne pengar vi fixar oss fyra kommer marilyn, marilyns pöjke & maria hem t naomi, sen vi alla tar tåget mot häggvik går t donken chillar snacka sen marilyn & randal (?) taggar vi går in i stinsen KAOSAR haha, ni vill inte veta. vi träffar på mohammed & alla vi går med dom t malm sen vi taggar t hld gör ärenden tillbaka t sollentuna d va knas dära vid stinsenvillan värsta kareoken vet nte vad, vilka tror ni försökte smita in haha, sen vi träffar hamza svär snubben e glädjespridare haha, sen M ringer mig vi snackar en stund.. :) hamza taggar t kista sen ja naomi & maria taggar mot malmvägen, vi skulle hem & naomi skulle t rotan tror ja. men vi ångra oss vi mötte cp sara sen jack & vet nte vilka hahahah asso jag lovar bruden du e sjuk i huvudet, dom driver sönder med dig, dom springer fan ifrån dig. medans vi stod dära & doog av garv, pappa bomba mig hade tydligen lovat honom va hemma tio, han e rolig. men tro mig ångrar inte att jag inte gick hem, ett gott skratt förlänger, & de hära va riktig underhållning. sen nu pappa kom hämta mig, lite tjaffs sen de va över. nu ja ska lägga in lite bilder från dagarna som varit, så poca bebis blir nöjd. juste, marias data har pajjat darför hon skriver nte.
love , felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0