mi linda ♥

bebis du betyder sjukt mycke för mej.. aso aaalla minnen tack för allting älskling du fick mej komma upp på benen igen du fick mig bli glad efter allt jag gick igenom & du visste de också, ja kunde sitta o snacka om allt me dej, kmr ihåg alla NO lektioner istället för jobba vi satt & snacka om .. aa du vet vad hahahaha! sen dom gaalna dagarna hemmos dej med jack izack & allt HAHAHA o spegeln i ditt badrum när du o izack stog där me jack shit glömmer aldrig.. amor jae lycklig när jae med dej ja glömmer alla problemen due glädjespridaren här, skulle ALDRIG kunna tänka mej ett liv utan dej.. har känt dej sen 6års men då dom första åren d va knaz  haha i 5an då vi va största fienden mot varan :o ja gick & mobbade dej HAHAHAH fett synd.. men älskling idag äre din stora dag, du fyller 14 år och ett stooooort grattis till dej gumman.. all kärlek till dej bebis..
Elsa Heidenberg, jag älskar dej amor, skiiit mycket ! ♥


Kommentarer
Postat av: ruba

GRATTIS ÄLSKLING!<3

2009-06-19 @ 02:21:33
URL: http://deisiochruba.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw, tack så jätte mycket gumman.. du betyder gaalet för mig också det vet du. & jag kmr alltid finnas för dig :) hahah jaa, alla minnen är grova asso.. älskar dig mi vida å jag kmr alltid att göra det, tack för allt. <3

2009-06-20 @ 15:23:12
Postat av: ;)

hahahaha jag har sett dig nån stans men kommer inte ihåg vart bor du??

2009-06-24 @ 01:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0