my love

har dåliga nyheter till alla.. jag åker bort 4 månader, kommer inte tillbaks ti sverige förns typ slutet i september, bara en vet varför jae borta 2 månader extra.. måste rensa mitt huvve och jag åker på måndag måste träffa alla innan ja taggar.. kommer sakna er chok mycke men vaska man göra .. idag jag gick inte på den där utflykts grejen för jag vaknade 10 i 12 då de onödigt 10 min ja ska springa plus fixa mej & allting erom dumma lr, madde sa att jae sjuk & plus att chantal hittade min jacka.. svär du betyder skit mycke tack bebis.. Nu mitt flipp e över aså :) omg hur fan ska ja klara mej utan er i 4 månader ? fyfan nu  när ja tänker efter 4 månader ja får inte träffa han inte för ja kommer göra de nu heller, aldrig.. oho ja kommer dö breeeee :'( walla ja orkar inte mer ..

skriver mer senare ='/
maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0