nico skyndaaaa !

yyff va lång tid d tar för nicole & städa ja svär :O
bebis skynda dej bara pallar inte sitta inne
d känns som prison break fan -.- men allafall
ska snart kicka iväg ti akalla "/
& sen ska ringa morbror & fråga han fall han kan skjutsa mig ti
min storebrors grav så skaja va där ett tag
juuuuuuuuste JAG E RIIIIIIIIK JAG E RIIIIIIIK JA SVÄÄÄR OMG OMG OMG
FYFAN JAG E RIK JA KAN INTE BERÄTTA PÅ VILKET SETT MEN SVÄR
DE CASH FLOW O HERRE MIN SKAPARE 30 000 KR O FYFAN
MAMMA JAG ÄLSKAR DIG MEST<333333333333

oekj slut om de, jae fett trött sen igår ja gick oxå skit mycke från sollentuna till akalla sen va där 2 timmar aså 2 på natten eller 1 på natten kmr inte ihåg sen gick vid halv 5 tiden tillbaks till sollentuna aså GICK & fyfan mina fötterrr..

NICO SKYNDA DEJ !!!!!!!!!

peace&love / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0