onödigt inlägg

är trött, ska sova.. tror jag, aso de va chill dag idag jag nicole marilyn & felicia chilla i kista d va skönt, förutom vädret..
iallafall vi snackade om feeeett mycke grejer jag fick en hjärtattack i en av vår konversation då nån tog upp nåt, haha
min hjärtattack är inte över än men ah.. sen senare snacka ja me lara vi redde ut en massa, e skit glad för d, vill nte
förlora en sååån underbar person som hon.. & sen så nu berättade naomi värsta grejen som hänt i hons skola ellr
aso de bra för hennes skull.. i guess..

nu ere bara jag felicia & marilyn kvar me våra kärleksproblem -.-
juste lara, när han kommer tibax gör de ja bad dej göra, om de känns
bäst för dej.. stöttar dej i varendaste steg du tar älskling .. <3
kyssar  / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0