sheet :'(

oh fyfan.. nivet ja kan vara utan dator, ja behöver inte gå ut ingenting BARA JAG HAR MIN MOBIL E JA LYCKLIG :'( men som ni vet igår råkade ja spärra den hahahahahahahah ja råka slå fel pin kod 3 ggr ja trodde ja hade bytt men sen d visade sej att ja inte hade gjort de så nu måste ja va utan lur tills imorgon.. vi skulle ringa kundservice idag men ja vakna 4 och dom stänger 3, altså de från 9-15 -.- hahah neeeeeeeeeej ingen mobil :'( min morsa ba; de bra din lur får vila lite för du trycker så mycke på den, o du får oxå vila lite dina fingrar svär dom har blivit smalare säkert.. HAHAHAHAHA :o men ela fall, har inte fått min mobil från telenor skiten än, men ja har min lillebrors ja ska visa bild dene fett tung ja svär man kan ha telefon lås på meddelanden aså man kan inte gå in på sms om man inte slår ett lösen =D sen gjorde de på mina filer telefonbok och mp3.. javenen vrf mp3 men aah.. :) d fett bra juu, sen att hela luren e av järn typ javenne om man taappar den d går inte sönder :S kommer ni ihåg när ja berättade om den där cykel dagen ja o felli baxa cykel från häggvik? då hon cykla ju mig sen när vi kom ut från stinsen aså den där låååånga vägen då min mobil flööööög typ 10 meter ifrån mej o den gick inte sönder.. den blev lite repi på sidan men d hände inget annat, skärmen såg ut som att den va ny & allting.. på gud ja rekomenderar den här mobilen fan o ljudet e bäst asså de är högre ljud på den här än walkman mobiler ja lovar :o

aja skriver sen, evin e på väg hit vi ska kolla på film =D
peace / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0