söndag /

shosho ,
idag vi vaknade vid kanske ett naomi väckte mig tror jag. kommer inte ihåg, sen då vi chila vi åt sen vi tagga ut på mitt tak med täcken,, solade & grejer. skit chill haha :D sen vi fixa oss och grejer vid tre kanske vi möter nicooo haha sen nadia hoppar på 179an från sollentuna & vi hoppar på från amorina .. vi taggar t kista väntar på sara maria & lara som kommer från husby sen vi går runt gör mest ingenting haha, sen vi träffar joaana bebis har nte träffat sen vi tagga t rix fm med alla tror jag haha. sen kian & frid kom oxå... & cristian haha! sen lara taggar , & när vi taggar t sollentuna så taggar joana & cristian oxå, tror dom skulle möta sahab, men va palla inte så vi tagga t sollentuna ja kian nadia naomi frid nicole sara & maria. vi kommer dit chillar vid sibylla, nico & sara taggar hem vid kanske sju, sen naomi frid kian & nadia taggar t häggvik ja & maria sätter oss på bussen me dom, men vi palla nte så vi åkte t kista me hamza rim & hoda :D hahaha dom berätta sina livshistorier från fjäderlång sen ja & maria taggar t donken vi möter dom igen sen lalalala. luffar dag idag , haha men men den va helt okej & rullade på. :) kom nyss hem nu ska nog tvätta bort sminket nu.. här får ni lite bilder från idag , kisses
felicia

     

1. sara & naomi
2. naomi kl tre / fyra på morgonen
3. frid & nadia på bussen
4. naomi på mitt tag :D
5. sara kian maria & nico i kista
6. kian & sin pimp dans i kista
7. nadia frid maria någon snubbe & nico i kista.

Kommentarer
Postat av: nadia

HAHAHAH VARFÖR SER JAG CP UT PÅ ALLA BILDER?!

2009-06-07 @ 21:58:22
Postat av: maria

chaaaaa kolla mej fan cp på ALLA bilder hahahahhahaha

2009-06-07 @ 22:37:38
URL: http://ettnioett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0