stan idag - igen !

uf aså ja svär på allt mina fötter är knullade, de räcker me mina träningar sen ja ska vandra runt i hor stan some chok stort -.-  iaf de blir ingen tungpiercing dom busta mig, kolla vikket ställe snubben tog mej till, han tog mej till grottmänniskor bre vi fick vänta 2 timmar sendom vägrar & göra blev skit arg hahahaha, men aja på lördag ja fyller år & ja förväntar mej att dom närmaste är med & firar min födelsedag i grönan:D

idag vi hade sån där idrottsdag ja svär aav att bara springa runt i vallen spela fotboll & allt ja blev fan fett brun, & sen vi hade vattenkrig oxå hahahahahahah omg dom duschade mig på plats aså :o

pallar inte skriva mer.. / maria

te quiero, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0