trött som in i helvete

halu,
ska skriva lite om igår & idag, för när ja kom hem igår mami va flippade, så kunde nte skriva. igår skolan va chill faktist helt okej, förutom att vi fick skit av lärarna & att mano flippade på mig för vi hade vatten krig och ja dränkte typ honom haha :$. iaf, sen efter skolan jag maria naomi tar tåget in mot stan. thomas simon & mano satt med oss in. men sen typ direkt naomi taggade. sen åkte vi till kungsträdgården mötte cristian och marcus, sen börja vi leta efter piercing grej, dom dära tog mig & maria runt halva jorden, men de va trevligt faktist :) men sen maria fick inte ta hål .. låååång historia, men bruden e riktigt blond, älskar dig ändå. idag, va de en seeeeg dag, va skit trött & sur. första lektionen vi hade film jag & sara bytte lur aso haha, så om ni fick något skumt sms av '' mig '' vet ni varför. sen hade vi pyssel grej, för imorgon ska vi gå runt och samla ihop pengar t kenya grej, ska t plattan i think me gullan & dom ! tror de kommer bli en chill dag imorgon, om inte vädret blir lika äckligt jobbigt som ida, skriver mer senare.
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0