va duktig jag e

shoooo :D
e skiit trött. hela dagen jag evin & miriam har vart i stan från kl tio till fan kl två.. först på morgonen typ nio gick hem t evin, snacka me henne i lur medans ja gick t henne. sen ja kom hem t henne. vi decka i sängen, sen vid tio vi taggade , hon fixade sig på tio minuter. vi möter miriam sen hon bestämmer sig följa med oss för idag vi samlade pengar till kenya vet nte vad, dom ska bygga en ny skola hähä vi samla ihop 200 men aa.. haha! stod vid tunnelbanan och skämde ut mig haha stöd barnen i kenya - en krona gör skillnad asso HAHA. jag dog av garv, vi tre asso riktiga amatörer. iallafall sen vi tagga t häggvik sen miriam tagga t stinsen skulle t ayat , då tagga jag och evin t skolan och lämnade in hor pengarna, dom hade ringt t evins farsa och säger vi skolkar bara för vi inte lämnade in något litet jävla fitt papper typ dagen innan. fick flipp, så vi lämnade in pengarna, dom fick i sig. sen sara kom t skolan då, dom jävlarna jobba på ica och fick ihop 1000 -.- .. sen åkte ja hem , nu ska fortsätta äta min potatissallad.
felicia

lägger in en bild på evin idag från stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0