om inte föralltid bara för en liten stund

Lovar du att vara ärlig? aa :)
Du heter: Felicia Maria Elisabeth Erdtman
Låt just nu: lilleman tonårstankar
Om du röker:  aa men ska sluta under sommaren, tro mig! ja lovar er
Beroende av: musik & mobil
Favoritkaraktär(er) i film: många kommer inte på någon nu
Vem behöver du mest just nu: min kusin hanna & maria
Vad tror folk om dig: galen
Stämmer det: haha, jaadu
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: fan vet jag ?
Hur imponerar man på dig: man måste ha humor, viktigaste
Brukar du skratta för dig själv? aa fan skit ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? från matti: okej men ring när du kan :)<3
Vilken är din favoritmålning? ursäkta?
Vart bor du: sollentuna,
Trivs du där:  beror på, svär vill bort.. alla lika falska, inkl. mig..
Äger du några converse: aaa svarta ska köpa vita
Festar du mycket:  haha nte för ofta :)
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: nada
Har du haft sex senaste månaden : ee nej haha
Nästa mål i ditt liv: börja sköta skolan, & sluta röka.
Hur svarar du i mobilen: oftast bara - ha? annars - alå
Vem ringde du senast:  mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer nte ihåg
Antal sömntimmar inatt: 7 haha
Sov du ensam: aa?
Tycker du om din pappa: ibland.

Brukar du komma i tid: haha ohno
När mår du bra: när jag är med släkten & vänner
När blev du fotad senast: idag?  
Vanligaste färg på dina kläder: vet nte blandat haha
Vad tycker du om fötter: va ska jag tycka? :s 
Är du smart: aa ja e.
Är du aktiv i skolan: nej...
Vem/vilka saknar du just nu: moster & kusin
Favorit dryck på morgonen: vilka frågor -.-
Rakar du benen: aaa på sommaren varje dag, på vintern inte lika ofta
När brukar du gå och lägga dig på vardag: runt ett kanske
Är du blyg: de beror på om ja är me vissa personer, men för det mesta tvärt om.
Vill du hellre ha mail än brev: sms?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej fuck kärlek överhuvudtaget
Har du spytt offentligt: haha aaa
Har du varit full? mjo..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ruunka haha :D
Använder du stjärnor eller kajal: inget
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mamma <3
Är du nöjd med ditt liv: d är mycke ja vill ändra på, men aaa faktist .
Om inte, vad vill du ändra på: alla misstag i mitt liv
Är du bortskämd: neej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0