when i see you

yff.. min bror gjorde katastrooof idag bara för ja lånar hans lur.. & de e den nyaste samsung oxå hahaha skit chill lur.. mamma ba; ta de lugnt din damp barn hon ger dej den när vi hämtat hennes mobil från lagning.. han ba; nej jag skiter i isåfall får hon ta den jag har nu så vill ja ha min andra mobil !
ASSÅ DEN DÄR SNORUNGEN ÄR TYP 6-7 ÅR YNGRE ÄN MEJ HANE FAN RIK PÅ MOBILER :S
iallafall no way jag ska lämna tibax mobilen =D tills ja fått min tibax hähä & ja får välja ny modell o allting.. plus den här mobilens minne är 2 gb :O
javenne vaja ska göra idag, ska kicka senare iväg ti 164 ska ti felli hone på nån j ävla datakurs i 3 dagar, ja väntar tills naomi oxå vaknat, ja somna 4 igår o vakna 9 är inte trött nånstans .. hahaha & sara tjatar om attt ja ska fixa låtkod ti henne..
Idag åkte Bella till miami och jakob till turkiet senare ska min kusin åka ti scotland lr hur man stavare.. hahah
ja skulle oxå åka idag ti libanon men vi bytte flygbolag från SAS till turkish airline om de heter sådär rätta mej om jae fel..  lr bytningen tar 1 vecka sen jae borta 4-5 månader för halva tiden ska ja ti madrid -.- de ba lara som vet varför .. "/

ja skriver snart igen (:

kyssar / maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0