090513 - 21:42

shululu, ja & felli älsklingen skapa ny blogg tisammans hähä.. men allafall idag började vi 11 men pallade inte gå för grejer hände dagen innan så ja kom ti skolan 3 vi slutade ändå halv 6 de va sådär skolans dag alla va där aså föräldrar vä nner & allting.. innan tidigare va ja i häggvik med naomi lr hon går i häggvikskolan sen så typ träffa vi adam & ted haha ja & adam drev me stackars naomi om ted HAHAHA svär ja va sådär nere innan skit lessen ville ba bort sen ja gick ti deras skola blev fan skit glad :D fast sen fick panik en katt förföljde oss, aså inte kille utan ett djur .. katt.. hahaha skit läskiit fan vaskit  nära sparka iväg den :$ e skit rädd för hundar & katter aså allt slags djur.. spindlar e värst.. men allafall sen vi tagga ti skolan yasmine måla ett hjärta på min kind, HELA MIN KIND !! och nina typ garva ihjäl sej hahaha sen jag asse issa & naomi fika tisammans i matsalen (?) senare träffa vi marilyn nadia & felli vi skulle röka VP i malmvägens kyrkogård där vi va sist de står i min blogg ( ettnioett.blogg.se ) sen de va 2 killar mäe oxå hähä :D rånade dom på grejer .. hahahah
men ej nu en guuzz har problem ska hjälpa hon lite, syns sen ska fixa design  & allt håll ut..


peace&love / määäry ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0