090519 - 23:32

shuuuululu, va händeer bröööder & systraaar :D
haha svär d här va en tung dag, aså först den där orienteringen elsa skulle hem 12 för kl 1 hade hon möte sen nicklas & jack ville oxå åka så dom åkte med elsa ja palla inte åka med så ja tog bussen istället fett onödigt för busschaffören kör som en handikapp d va från rösjön till sollentuna aså 607an d ska ta 20 min d tog 1 timma för han att köra, plus att han krocka me bussen 2-3 gånger längst bak & ja satt där fan mitt huve kom mot glaset vene vad jävla kuk chafför just då ja blev chok irreterad.. sen ja kmr fram ti stationen ja ser evin ja ba eeevin sen hon berätta en grej hade hänt så vi ville bååda komma bort från sollentuna vi åkte till väsby, miriams skola hahah vilunda.. vi chilla där en stund ja såg en människa ja INTE ville se hahahaha, skulle fan rusha för livet om han kom fram USH FYFAN, EEVIN DIN JÄVEL ATT DU FICK MEJ SKRIVA TI HAN.. allafall sen d blev tags för mig rulla vidare ja tog tåget mot stockholm central hoppade av i häggvik mötte naomi sen tagga vi ti hennes skola och satte oss vid rökbänkarna vi bad adam komma så han kom me sin kompis å aaaah, sen ja blev tvungen tagga hem och naomi fortsatte mot stan för & träffa mimmi & agnes hon inte sett på över 1 år, haha allafall mamma blev tvungen åka ti stinsen som dom flesta vet ja sätter aldrig min fot där längre, och min lillebror aså yngsta kunde inte följa me mami hane typ 1 år så ja tog ut han sen ja ser gizem & karro åh tack gode gud ja träffa på dom, dom hjälpte mej me min lillebrorsa hahahah.. sen vi träffar felli i stationen oxå skulle möta henne sen ja lämnar min brur ti mamma när hon kommit sen jag felli & naomi taggar ti häggvik sitter i en park utanför där ted bor, vi vänta på han för han käka sen han kommer & ja snacka en stund med han sen taggar vi till norrviken ip (?) för adam va typ där & den där jävla sunner & gänget, aså kuk i hans mun .. hahaha allafall sen ja driver sådär med ted & naomi från ingenstans dom ba MAARIA, SKA DU INTE GÅ TILL ADAM.. från iiiiiingenstans, ja blev fett irreterad -_- vänta ba ted & naomi ska göra värsta helvetet för er båda två sen ni ska ångra er hähäh, inte för att ja bryr mej att ni skämde ut mej men för skojs skull..  OCH DU MED FELICIA ÄRTA !!! -.- hahahaha men ändå sen ja kom hem .. sen skulle ner & köpa typ cola & chips ti min storebruur alex balex, hamza & welo är i affären står o snackar me dom sen går en bit me dom oxå hahaha, vi snackade om orienteringen, welo baah vi har nästa vecka på tisdag hamza ba skit tråkigt.. sen ja & welo ba neej fan de skit kul AHAHAHHA...
okej lyssna har prov imorgon i SO lag & rätt måste plugga, lr ja kan allt redan tillräckligt inte från skolan utan aah soc & skit dom ska hålla på läsa upp lagen för mig vene vad på alla möten fucking störda människo jävlar hahaha dome inte människor dome djuuuuur ! :) voff voff mjao mjao..

kärlek kyssar & respekt / mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0