090523 - 00:30 / m

allt blir bara värre & värre.. svär jag pallar inte mer bre
kasta allting i väggen & gå min egna väg, vill bort härifrån
vill flytta ti libanon aldrig komma tillbaks, problem hit&dit
va vill folk mej & mitt liv re, fucking jobbigt .. en tid ja klara
allt & alla, ja va KRIGARE.. nu javet inte vajae, e bortaa

fucking mammatöjar skiiiit, kuk hoorunge vae d här för liv
man lever ja svär man vill INTE leva mitt liv, ingen bryr sej
alla leker dom förstår INGEN förstår, jo han men vare han?
noo , hane borta för alltid.. " flippare kör ba " laak ja bajsar snett
på er aaaaaalla horungar förstårni ? ni skapar knaz ti mej
ni har hakkat & fakkat mitt liv på plats, ni har förstört allt re..

ja älskar dej, duvet vem due.. en dag ja hoppas du inser d ja
säger är sanning & inte skitsnack, orkar inte kriga för dej
walla ja har gjort de uf gud vet hur länge, ja orkar inte längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0