090525 - 01:47

omg ja kan inte sova walla ja har problem me sömnen..
på flera dagar ja har inte kunnat sova normal tid fan vaere här..
ja svär d e ett skämt, hoppas d en dröm ja vaknar ur snart..
jag vill inte känna såhär jag orkar inte ..

jaja iallafall, pallar inte va värsta deppig & allt menmen
gissa va ja gör :)
smsar med lillaaaasyster & bästavän :)
altså makki & felli hahahaha.. dom åsnorna kan inte heller sova..
eller felli tänkte men sen ja ba ja äter frukt hon ba shit vill oxå ha, så hon åt oxå
& nu hon kan itne sova, oh yeah.. nu finns de folk som kan
underhålla mej..

kyssar kärlek & respekt / maria

juste.. ni ska få se en bild på min favoriiiiit,
hone världens ängel & jag älskar henne groovt mycket..
tack för allt du gjort bebis, du betyder chok mke ..
Lara kameran ♥


ja svär lara vie irreterad på samma personer ahahah..
& eftersom jae på flipphumör vilket ja vart ett par veckor så
skulle ja kunna döda hon -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0