dålig uppdatering

hahaha shululu, :D
fett länge sen jag skrev, men har nte haft tid. ska berätta kort om helgen, i fredags tagga ja till akalla med poca marilyn maria & naomi och mötte gullan & sen lana, sen d skulle tydligen bli bråk, mellan maria & en annan tjej. ooooooooooomoget! iallafall, men dom tagga till rinkeby och köpter linser, men d va stängt överallt så de blev inge ''bråk'' sen skulle ju jag sova hos naomi och så blev de , när vi kom tillbaka till sollentuna mötte vi nicole makki & alla, sen väntade vi på bussen, och på bussen klev oxå kirre & två snubbar till , haha uuutskämning! iallafall, sen vid häggvik hoppade adam & henke på bussen sen vi åkte med dom till rotebro, vi gick från rotebro station till skinnaråsen ( stavning? ) de va groovt skön har nte garvat så mycket på länge. sen vid halv tolv vi tagga hem, men somna nte föräns fyra haha. på lördagen åkte vi me maria direkt och köpte linser sen ja kommer nte ihåg någonting förän på kvällen, vi kom hem typ åtta vi fixa oss och grejer, vi skulle ut. sen jag hade inte ätit någonting på hela dagen, och då hade naomi fixat lite grejer haha.. sen de blev typ knas, & de gick så långt att jag börja gråta. vi letade typ runt i hela stockholm efter adam men sen träffade vi kian & frid och dom blev tydligen rädda för mig haha, asso javet nte va jag gjorde men skit i. dom köpte hamburgare till oss på donken haha, som sagt hade nte ätit något på hela dagen, så mat va värd guld för mig just då, sen hela kvällen gick runt och hade ont i magen, spyfärdig men iaf. sen som sagt vi ett vi tagga hem, då taggade naomi's mamma ut (?) fett chill iallafall, så vi hade huset för oss själva förutom naomis lilla syster & nicole va hemma .. men dom sov haha, ja och maria tog en liten morgon promenad klockan sex på morgonen med linne och ghandi byxor, bäääästa! men sen vid sju hennes mamma kom hem och gick & la sig, och då somna vi typ med. sen på söndag, största huvud värken, trodde mitt huvud skulle sprängas, men då träffa jag makki vi chilla runt lite & sånt. sen vid åtta taggar hem, somnar direkt.. sen aa vardagarna har rullat på som vanligt.. idag hade våra nior match mot lärarna på vallen ha ha -.- , & i slutet slutade de med att jag va dyngsur , tack.. iallafall, maria ska ringa mig snart & berätta allt vad som har hänt, kan nte vänta på lite skvaller haha :D puss på rumpan.
felli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0