fredag - lördag

som ni ser så har jag och maria  skaffat en blogg tillsammans :D
haha, iallafall ska försöka berätta lite kort om igår.. skolan rullade på , men hoppa över typ alla lektioner, första lektionen färgade jag håret, jag gullan & evin på stora toan hela förmiddagen haha, sen eftermiddagen gullan sminkade mig för jag skulle träffa min bebis, som föresten inte dök upp. tack för den.. sen vid fyra går hem, sen vid sex går ut igen tar bussen t stuna station, möter maria & emma, maria taggar upp fixar sig och grejer, sen d va typ knas så hon kanske nte kunde följa med, fick ångest tankar då HAHA, en fredag utan min andra halva, det funkar bara inte. iallafall, sen kom hon ut, så då sprang vi tre till stationen mötte elsa & gänget , vi stod i en kvart och funderade på vart vi alla skulle. sen alla tagga sen till edsberg, tråkigt, direkt när vi kom dit alla ångra sig. så vi tagga in till stan på rix fm, träffade lite peeps dära, men annars vare skit tråkigt! så efter ett tag bestämde vi oss för att åka, men då alla gick fram och tillbaka, tappade bort varandra, men sen fick jag maria & emma mario och någon snubbe ryck så vi gick. men mario och killen hoppade av i sollentuna, haha knas på tåget tjejer! sen vi gick av i rotebro träffade johan :) tack för dom 20 kronorna föresten haha. vi va dära t kanske halv elva, sen min pappa bomba mig.. och jag hade nte sagt va jag va eller någonting. bara att jag va me maria & emma, så svara typ nte men vid elva tagga vi, då träffa vi naim berfin och nicole på stationen, snacka med dom ett tag sen tagga jag pauli och maria mot malmvägen, från INGENSTANS min pappa & bror kommer med bilden och tvinga mig in i bilen haha knas, så nu har jag utegångsförbud och ingen lur, eller jo en som knapparna e knullade, men klarar man sig inte utan mobil, så gör man helt enkelt inte det. nu har jag ont i fingrarna pallar inte skriva mer. ha en bra lördag alla! puss,
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0