hemma,

sho!
kom nyss hem, ska berätta lite kort va som hänt idag, först va ja hemma ensam chilla framför datan och allt, sen vid tre kanske maria va tvungen snacka med mig om lite saker, så hon bad mig komma till malmv, så jag taggade dit möter henne & allt. sen vi bestämmer oss för att gå mot centrum.. så på vägen dit möter vi miriam & evin, så vi går med dom, sen de händer lite knas haha pallar inte snacka om det hära haha! men vi vet iallafall vad som hände. sen kommer dilan & ayla, sen taggar evin hem med dom så då äre jag miriam & maria, vi sitter och chillar sådära, sen bestämmer vi oss för att gå och käka på café park, & så blev det evin kommer dit.. sen vi alla käkar kebabtallrick mauaha, och sen kommer ''fredrick'' haha trodde miriam skulle spy hahahahaha. dog av garv, gott skratt förlänger livet (: , iaf sen luffar vi runt lite, sätter oss i en park snackar lyssnar på musik , '' rider '' haha! sen ungefär vid halv tio går maria hem så följer henne till hennes port sen gick jag vidare hem. som sagt va utan mobil, vet du hur skönt det va. inga hundra femtio samtal från pappa längre, haha.. ska lyssna på lite musik sen fixa mig & lägga mig i sängen snart, är galet trött. skriver mera imorgon, kääääärlek!
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0