hit & dit

sho, kom nyss hem hähä, knas dag ja svär.. de börja me vi åkte till akalla jag poca marilyn och felli sen gullan kom dit sen ja mötte naomi vi chilla sådär sen lana kom, jag poca och marilyn & naomi ville ha linser aså alla vi 4, vi åkte till rinkeby ungefär 7 d va då dom stängde när vi kom fram de va stängt, sen vi åkte ti tensta exakt när vi kom fram dom stängde, uf vikken otur aså.. vi ska imorgon tidigt jag felli & naomi möta kanske poca & marilyn & köpa hehe , jae fett glad vene varför.. men iallafall d va några som ville bråka me mej ? dom hämta folk o skicka dom ti rinkeby dom leta efter mej sattte sej på samma tåg på mej vene vad, va chok irreterad ja ringde simon haha simon bääääästa kusin (a) iallafall han blev arg han ba så fort du sitter på bussen/tåget ti sollentuna du ska ringa mej och om dom kommer jag kommer visa dom vene vad.. ja blev fett arg ja ringde tjejen som hämta folk på mej hon hade ljugit en massa om lidia felli & grejen.. äsh hon kmr inte ha några kvar fan hahaha..

ja lägger ut bilder sen när poca laddat ner från sin kamera :D
KYSSSAAAAAR // MARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0