onsdag /

aaaaaaaaaalå, MARIA KOMMER DÖDA DIG TILL ATT BÖRJA MED, BILDERNA DÄR UPPE ÄR ÖVERDRIVET GAMLA!haha dagen har vart chill, asso en person idag gjorde mig riktigt glad haha, vissa vet varför iallafall. skolan rullade på, efter taggade jag & mötte maria, vi snackade haha, berättade allt som hade hänt, som sagt hon e den första jag går till & som jag verkligen litar på, älskar dig bestavän :) , iallafall en stund senare kom nicole marilyn och elsa & berfin. men elsa stannade med pierre i mitten, så kom makki & pauli. sen taggade jag makki marilyn nicole maria & berfin ett tag vi gick t centrum typ någon timme kanske, efter mötte jag nadia, sen taggade alla åt olika håll - makki hem nicole hem maria & marilyn hem t maria, sen jag & nadia hem till nadia hämta vattenpipan sen åt lite & grejer, sen tagga vi ut mötte marilyn och maria sen åkte vi tillbaka till häggvik haha, d va chill vi sätter oss vid en liten bänk någonstans chillar & röker vattenpipa, halv nio taggade marilyn hem sen jag & nadia & maria kvar. sen så marias ex, vet inte om hon vill nämna namn va hos sina små syskon haha dagis fan, vi gick till hans hus vid häggvik station ungefär där nadia bor vi stod utanför där vet nte hur länge, sen kom de några killar vi började driva sönder & nadia fick sitt flipp dära, men som tur va ja & maria dära och stoppade haha ni vill nte veta. sen träffade ja rebecca & några tjejer, sist ja såg henne va för ett år sen. vi chilla me dom & sådära ett tag medans marias pojke kollade på oss genom balkongen hela tiden vi kämpade och krigade för att få ut honom, men han fick nte.. för maria hamnade i bråk dära med några killar, vet inte vad den dära drickan va blandad med maria, du va borta. iallafall, då han ville komma ut han hatar när någon ''jiddrar'' me henne ( real love ) men hans mamma ville nte han skulle få en massa mera problem,, han har tillräckligt. så han kom aldrig ut, men han fick watcha ut genom fönstret istället. sen efter ett tag kom adam ted & några till på moppen va med dom typ tills typ halv elva, sen jag & maria började tagga hemåt sen nu jag kom typ nyss hem. de va lite av min dag, men de va iallafall en lyckad dag, förutom mitt pms humör i början tjejer, förlåt. lägger in bilder imorgon..
kyssar felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0