llöööördag

tjo alla, maria skriver typ aldrig längre.. men iallafall idag vakna jag typ halv tolv syster väkte mig åt och grejer, sen sov lite mera ( va deckad från igår, skit trött ) sen fixa mitt rum - fixade mig. vid fyra taggade jag t malm, snacka me naomi, sen mötte maria & naomi dära från ingenstans får reda på vi ska träffa cristian, trodde han va ensam, men sen när man kommer dit han har typ fem killkompisar, sen francisca becka & kirkou med sig :) till en början de va helt okej, men sen mot klockan åtta, de blev skit tråkigt .. & du cristian går mig grovt på nerverna asso haha omg . ja överlevde till klockan nio då jag taggade t mina kusiner , veronica & ja snacka om sommaren , uf den kommer bli tuuung asso! maria min älskling taggar till libanon :( hur fan ska ja klara mig. aa iallafall, ska fortsätta snacka me francisca rebecka & arita nu , kyssar !
felicia

älskar dig kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0