måndag ..

sho, händer ? själv inget.. kom nyss från blåan haha de va chill där..
innan jag var med makki en stund den där sötnosen sen vi ringde nicole
och snacka me henne en stund sen makki bråka me mirre i lur ? ouf
vikka ord hon sa haha vackert vackert.. sen tidigare felicia hade berättat hon
snackade me en viss person om mej ._. aså grejen är..
lr nej palla tare här i blogg.. aah iallafall senare ja ska ringa naomi och snacka med
henne en stund se hur min älskling mår, sen imorgon jag & bästavän ska till häggvik
möta naomi där, sen hoppas adam & ted e me oss HAHAHAH.. men allafall
nu ja typ lyssnar på " say my name " & sjunger hahah karro typ tror jae sykisk lr ngt
men aah & så smsar ja hannah i akalla vi snackar OM EN MÄNNISKA :} bry
er inte hahahah.. och sen juste .. lr nej kan itne säga i blogg hahahahahahah ni får
skriva i kommentar skiten så svarar jag senare :)

kyssar, kärlek & respekt / maria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0