/ maria

shooo :] va händer ? haha själv de chill.. okej allafall igår de va skit kul / skit tråkigt hahahaha efter skolan jag mötte felli naomi och galvez i stationen vi gick hem ti mej galvez tog sina grejer sen ja tagga hem till naomi galvez & hons kompis till sej själva och felli hem... ja va hos naomi en stund hon skulle övertala sin morsa att få gå ut men hon fick inte det , knas asså de skulle vart chill menmen ändå.. hon följde med från skinnaråsen till pendeln, då emma ringde mej hon ba ja hoppar på i häggvik sitt längst bak vi går hem ti dej & fixar oss ja ba okej sen d stanna i häggvik hon hoppa på & såg inte mej hon ringde ja ba vare du hon ba längst bak, ja ba neej jag sitter längst bak hahaha sen ja ser henne ja lägger på, vi träffade på felli i stationen oxå dom 2 vänta i min port medans ja va där uppe & fixade mej, sen mamma ba nej du får inte gå ut vene vad, ja ba JAG KRIGA FÖR ALLA PROV VI HADE DEN HÄR VECKAN JAG KLARA ALLA JA MÅSTE UT! hon ba okej bara för du vart så bra i skolan du får, sen ja springer ti mitten emma & felli väntar där vi taggaar ti stationen & möter elsa & alla, sen vi visste inte vart vi skulle vi åker ti edsberg först, jävla gamlings ställe aså ja svär till och med serg håller me mej, han ba ja håller me maria där vart man än går de alltid nån som går i käpp rullstol lr ngt annat, HAHAHAHAH.. men iaf vi tyckte de va skit tråkigt i edsberg så fort vi kom dit så vi tagga direkt till sollentuna & tog pendel in till stan, där d va ju rix fm så vi va där en stund träffa en massa folk sen ja ville bråka fan ja sökte bråk me fjortisar men dom där fittorna brydde sej inte -.- hahaha sen ja drev chok mke me hogir ja ba due min slav släng dej här i vattnet han ba maria.. gör mej en tjänst.. ser du där uppe där folk står? gå upp dit hoppa ner med huvvet före ja skulle gjort så om ja va du.. HAHAHAHHA fitti hane, men allafall sen ja dooooog för d va så tråkigt där jag emma mario felli & nån till kille patrik lr va han heter tog pendel mot märsta sen mario & han hoppa av i sollentuna jag emma & felli åkte vidare till rotebro, där vi träffa johan hähä sen min morsa bomba me samtal hon ba koom hem nu aså hon skrek värkligen rösten av sej ja ba fuck u å såna saker sen när jae framme i sollentuna station ja & felli träffar på pauli vi står & snackar me  hon en stund sen vi ser naim nicole & berfin komma mot oss vi hälsa & sånt sen dom tagga vidare hahaha sen jag felli & pauli går mot malmvägen vi sr fellis pappa komma med bilen ? så hon sätter sej där i och ja & pauli fortsätter sen ja väntar i min port med henne på hennes kompisar sen senare hon ba tack för du vänta, för hon skulle gå så vi sa hejdå & blablabla sen ja gick upp till mej mamma va skit snäll hon ba ja bryr mej om dej ja skiter i dom andra utan de min dotter ja behöver lalal hon ba due min ända dotter vill itne förlora dej hahahaha aså woooo.. sen hon ba säg förlåt till emma från mej för ja sa saker ja inte mena ja ba mm du e arg på mej du tar ut över emma.. hahaha knas.. men pallar itne skriva mer känner att d blir längre & längre inlägg ingen kmr palla läsa


kyssar, kärlek & respekt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0