onsdag

skolan har vart skiiit seg & skit tråkig, va skit seg. hela första lektionen jag tagga t trapphuset sätter på musik och hämtar kuddar & sover hela lektionen kl elva gullan kommer och skriker i mitt öra, & d ekar fan .. jag flygeeer upp haha, hon dog av garv. sen efter skolan går t stationen först tänkte tagga hem hade inget att göra, maria slutade fyra fan. men sen mötte jag naomi vi tog 607 upp till sofielund skolan, tjockisar :D sen gick vi t maria, blev utslängda men ändå.. sen vi taggar till rotebro möter marilyn, sen till mikka.. gillbo skolan, & där va MARTINA ÄLSKLING, ja inte träffat på fett länge! sen några till tjejer. dom hade typ öppet hus (?) dom sålde grejer, till exempel balonger för tre kronor -.- SKÄMT. sen någon hade snackat om mikkas lillasyster, några fula 96or så ja typ fick flipp dära haha. sen efter lalala vi åkte t sollentuna mötte makki typ bara gick runt & luffa som vanligt, brist på liv. sen vid åtta taggade jag hem. nu ska ja typ äta något, aja peace.
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0