seg dag / måndag

hatar hatar hatar måndagar, idag den började ett helvete - riktig jävla mensvärk, taggar till skolan, får tablett dära & grejer. sen efter en timme typ d går över. sen hela lektionen typ jag diego & evin spelade kort, vänd tia! så jävla tungt haha. sen efter ett tag, ja & evin började driva me varandra, vi började slåss fast driv, sen lärarna gör fetaste grejen av det hela så vi får hemringning och dom vill vi ska åka hem, driver dom med mig? skippade idrotten & extra engelskan idag, palla haha.. så ja mest chillade runt hela dagen, bara satt av tiden. sen ja fick nte gå ut heller av det dära härliga samtalet från min lärare. så har vart hemma hela dagen & nu har jag precis avslutat ett långt samtal med min älskling naomi.. imorgon blire häggvik maria :'D sen på onsdag blire vp med favoriterna. nu ska jag nog tvätta av mig sminket & bara tare lugnt. kyssar bröder
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0