torsdag / riktig luffar dag

sho, idag vakna jag typ kvart i tolv något, käkar allting, fixar mig till klockan tre kanske taggar ut, möter maria & naomi i trappan, sen vi taggar t rinkeby dom skulle köpa linser, sen d va stängt vi taggar till tensta - stängt. sen vi ska sätta oss på tåget till akalla, vi skulle röka vp möta gullan & alla. sen vi sätter oss på fel mot södertälje.. & vi märker inget förän vi är i fridhemsplan haha dumma jävlar. så vi går av vid stan sen vi tar tåget tillbaka mot akalla, sen då cristian smsar maria - kom till stan om du vill se mig nunu. vi ba aha. så vi taggar till plattan, hane nte dära sen vi går runt naomi käkar i donken, sen han ba från ingenstans hejdå taggar nu. maria blir cp , sen vi åker hem till sollentuna tunnelbana. då maria och naomi går upp hämtar vp och allt. sen saaara min maan ♥ ,  ja inte träffat på vet inte hur länge.. kommer till porten , vi snackar lite & allt. sen rim hoda & fati går förbi, dom kommer in dit sen vi alla taggar t bredvid sis skolan. på vägen dit vi möter marre & någon till. sen vi sätter oss vid en bänk & röker vp.. men d va bara jag maria & marre typ som rökte. sen maria gick hem vid nio vi resten luffade ute till typ nu, kom nyss hem. sen nu mammas kompis e hära har precis ätit skit gott haha :D ska typ bara chilla nu, lägger in en bild från igår, ja & marilyn broor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0