uf knas dag

uf knas daaaag .. ja åkte ti stan me kusin & hons bästavän hähä fett söt men iaf, vi alla 3 skulle ta tungpiercing hade inte para så ja sket i de, ska göra imorgon francisca rebecka felli ruba och joana ska följa med hahahaha oekj vi säger bara ALLA ska se hur jag lider.. men ah sen efter stan ja tagga till sollentuna skulle möta simon den där bögen men han kom aldrig, TA ÅT DEJ NÄRU LÄSER DE HÄR.. haha ja skojar ba.. hane ändå min kusin x) sajk, men ah & sen ja gick hem bytte kläder o så mötte naomi och felicia vi tagga ti kista då francisca rebecka kirkou cristian daniel sahab vene vikak va dääääääär aså, ja fråga cristian innan vem eru me han ba daniel sen ja går dit hela gänget e där -.- blev fett irreterad sen ja skulle snacka me han, han lyssnar inte blev obekväm då hahah så ja tagga upp han ba kom tibax sen vi tagga ti turklivs lr vare e för skit sen vi chilla där uuuuuuf ja vet inte hur länge aså.. sen naomi tagga.. & då jag ringer alex vi har bråkatnu men ah jaringer han frågar honom skaru va i alby lr edsb imorgon han ba bry dej inte o allting, känner mej elak men ja skiter i, hugger han mej i ryggen ja hugger tibax.. paaass på såna bre.. sen sahab lr vafffffan snubben heter tar min lur bråkar me alex sen dom gömmer den vene vad, sen enligt daniel vi gjorde en deal om ja gjorde ngt okej ni behöver inte veta men ah om ja gjorde de han sa så skulel ja få min lur, ja vägrade fast ja ville haha han vet oxå ja ville, han gav iallafall tibax den... EFTER EN FUCKING TIMMA JA SPRINGER EFTER DOM FAN -.-
jag kommer hem ungefär några min över 10.. ja öppnar vår dörr jag ser värsssta grejerna framför dörren de som att nån ska flytta in hos oss eller flytta ut, ja går ti alex rum han e där me mehdi dom packar vene vad dom gör aså, ja ba vart ska ni, dom ba campning HAHAHA JA DOOG AV GARV, aså vikken campning de kommer va säkert misshandel o shit där, dom dödar varandra aså hahaha, sen mehdi sätter på en låt han börjar dansa, ja svär han dansar som hamza, hahahahaha men yani hane tung aså.. alla alex bröder e tuuunga hahaha älskar dom alla (a)
men iaf, sen ja får ett kefft sms av lara om att blablabla pallar nte säga..


 


o nuuuuuuuu .. ja vene va ja gör ja messar me lara..
JA SVÄR JA PALLAR INTE LÄGNRE FOLK DOM BA; OM DU SKA VA VÄN ME HAN PASS PÅ DEJ VIE INTE VÄN ME DEJ LÄNGRE VÄLJ MELLAN OSS ELLER DOM..
jag kastar fucking allihopa breee, blir fan flippad..


jag säger bara en sak.. ja gillar han fortfarande ( alla vet vem -.- ) & om nie inte riktiga vänner ni lämnar mej nu, om nie riktiga vänner ni stannar kvar hos mej & stöttar mej.
annars pass på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0