felicia. when music hits you, you feel no pain

Shoo,
va på tjejkvällen, gick & mötte evin vid halv sju ja säger bara det evin, du behöver inte sånna människor i ditt liv! sen aa gick vi t tjejkvällen chilla sådära, sen vid halv tio gick ja hemåt. HAR GLÖMT MIN LADDARE I SKOLAN & som alla vet när min mobil väl stängs av så kommer d nte gå sätta på den för knapparna e möblerade, så hoppas att de kommer gå & hoppas verkligen att ja nte slår fel pin kod tre gånger igen. Iallafall, sov ju fyra timmar innan ja taggade ut så ja pallar nte sova nu haha, imorgon ska ja & evelina till dagiset vara ute från typ nio - elva med små barnen & leka woho säger jag bara -.- skjut mig! skriver senare eller inte alls , kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0