felicia.

äääääääääääh.
är hemma & tar hand om min syster, kom hem för ett tag sen .. mamma ringde mig när ja va i centrum med lotta. och sa ja skulle komma hem för hon glömt hon skulle jobba! så nu i'm stuck here. men aja, pappa kommer hem vid åtta ska ut igen då, till blå! idag skolan, första lektion NO skiit, då de va chill snackade bort hela lektionen. men va så trööött somnade vid tre på grund av att tre peeps höll mig vaken via sms haha, så är egentligen helt slut. sen aa skulle egentligen med antonio han skulle ta hål i ögonbrynet så han ville ha med mig haha bror :) men de blev på lunch rasten, khaled kom t vår skola sen vi tre åkte in till väsby :D men stället ja tog i näsan dom tog inte i ögonbrynet sen tatuerar stället kostade 500 & han hade 400, så dom två åt på subway sen vi åkte tillbaka t sollentuna, efter skolan va med miriam lotta dilan & någon till tills dom taggade, mot ett håll, ja & lotta pallade nte följa med så vi satte oss utan rödan asså ja säger bara skönare personer hittar man inte! sen nu som sagt tar hand om min syster, ska ut vid åtta om dom vill koomma heeeeeem någon gång!
snackar med nadia hamze & jasin på msn nu. skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0