felicia.

Tja!
Ursäkta för dååålig uppdatering, sov hos maria igår vi kolla på wrong turn 3 haha nu har vi sett alla haha, vi ladda ner en massa som fuckade upp sig. iaf vi somnade klockan halv fyra, så imorse om inte ja sov när ja rulla mot skolan. alla har ju prao, alla åttor asså. men ja hitta aldrig, går t skolan ser evelina e dära vi går t vår ''administratör'' & hon fixade prao på dagis åt oss :D vi har våra skoltider som vi slutar. vi åkte dit kollade lite & så, sen pappa hämta mig vi åkte t järfälla tog vaccin sprutan, det tog tid för mig innan hon fick ta säger jag bara!!!! nålen va fan lika stor som min arm, skit läskigt asså. men det gick bra & de bästa va att vi fick bara vänta i fem minuter! sen vi åt i barkarby sen pappa tyckte ja skulle hem & vila så somnade halv ett sen vaknade jag halv sju, nu ska jag hoppa in i duschen, för om en timme ska ja ut. vi hörs, om ni vill nå mig vet ni var ni når mig, telebobon :'D bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0