felicia. back from school

Nu är ja tillbaka äääännu en gång ! :D
hur äre med er alla?! jo tack ja mår bra! hade engelska & musik ida i skolan! som alla kanske redan vet, vi har bara två lektioner på en dag.. chillnäääni. på musiken vet inte hur många gånger ja fick komplimanger för att ja sjunger skit bra schalalala. iaf, efter skolan ja & evin skulle åka runt leta fitt prao men nu måste ja ta hand om min syster för min mamma vet inte vart hon skaaaaaa hon kommer typ vid fem då ska jag träffa evin den kattiga, ! ja e fett hungrig nu, maten va SKIT skarrig, förvånar det mig? neeeeeeej. iaf, ska äta någonting nu sen bara chilla tills min mamma kommer hem.


funderar på att ha luugg, såklart måste fixa till den.. ännu en gång! men tjaaaae, va tycker nì?
Ja eller Nej?
peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugg spiiktat bebis

2009-11-19 @ 21:10:27
Postat av: Anonym

ah lugg!

2009-11-19 @ 22:32:42
Postat av: K

lugg!

2009-11-20 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0