felicia. dålig uppdatering!

har inte skrivit på ett tag. förlåt för dålig uppdatering :/ skolan gick bra idag, igår va ja med evin miriam & maria sen kom lotta, stort sett hela dagen. jag tänker på dig lotta! iallafall skolan idag va okej, vi hade kulturs skit, sen efter va med karro & evin t typ fem, sen gick karro. sen då miriam & lotta kom t oss. vi va sådära, sen vid halv sju vi gick t tjej gruppen, där va alla. vi kolla på film matirial girls typ kommer nte ihåg :p sen aa nu kom nyss hem, satt med miriam & lotta efter. ja lovar ska uppdatera mer nu, de har bara vart en tuff dag igår & idag hade jag inte tid för att skriva förän nu :) men aa jag lovar jag ska skriva mera, ni har mitt ord :) peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0