felicia. det dåliga leder alltid till det bra

Alååh,
har precis ätit, kom hem från kista för ett tag sen, va me leyla haha javet nte vilka ställen vi åkte till idag asså, sen en ''dålig'' sak lädde till något mycket bra, va skit glad hela eftermiddagen för de, men tänker inte dela med mig om vad :'D iaf när ja skulle hem, 179bussarna va avstängda eller fan vet ja de kom typ tre bussar, ingen fick komma på, sen kom 523 som åker igenom heeeeeeeeeeeeeeeeeela HLD så tog den, kom t sollentuna station därifrån tog 179an hem. skolan rullade, först hade vi matte ingen pallade med oss så alla hade bytt rum tillslut ja & evin satt kvar i salen hahah, vi satt sjöng, övade på multiplikation tabellen, sen hade vi SO va väll okej, juste min mobil har vart fucked up, eller inte bara min dom flestas de fanns ingen täckning vene vad ifall ni inte fick tag på mig! nu ska jag städa mitt rum sen duscha, kanske skriver sen. :)
one love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0