felicia. just go for it

Har precis äätit, sitter & snackar med maria beebi, imorn ska ja till plugget, pallar ändå inte vart hemma dör hära, ja e sådära på morgonen jag önskar att ja fick sova längre, då är att vara ''sjuk'' de bästa jag vet, senare när dagen börjar, då har jag absolut no idea av vad jag ska göra.. Såaa, imorn ska ja t skolan. Någon mer än jag som har blivit förkyld/sjuk än :( ? Juste, jag ska ta influensa sprutan i veckan i think, mamma skulle ta idag men hon hittade nte stället så hon åkte hem igen, hah Men de e bestämt att jag ska ta tydligen, min mamma krigar för det. Alla dödsfall som har hänt, får mig att vilja ta den, så jag inte behöver vara orolig längre, men sen vissa som fått bivärkningar före, som den dära cheerleader tjejen, usch asså. Men.. Fuck it, go for it!
Sitter nu & pumpar just fine med chris brown, la för ett tag sen in låten i bloggen, aja ska snacka med gizem nu & försöka få tag i bildernaa :D
bless


kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0