felicia. just got to love it

Tja :D
Idag så skulle jag träffa mikael & cristian ha ha, men det blev inte av, han bad mig komma till stan ja pallade nte sen så skulle vi t blå klockan halv sju, så ja & maria bad han komma till kista & dit kunde nte han, så vi ba skit i lalala. Men ajaaaaaaaaaa, haha sen va fett irreterad över det men det fixade sig. Vi gick mot blå sen ja träffa stella haha gumman :'D vi satt & snacka om fredags katastrof men det va faktist roligt, när jag kommer hem från London då jävlar :) haha nejdå... Aa iallafall va i blå till halv tio som vanligt, så aa då gick ja hem. & imorgon ja.. då vet ja inte vad som händer, men då skaffar ja comviq woooho. Fan va det har vart segt utan min lur, helvete asså! Haha, men aa nu sitter jag med min älskade mamma & tänker tillbaka på minnen, te.x hur ja började skrika & gråta när hon bara rörde en cigarett, haha knas!! Aja, har inte ätit något sens lunchen förutom att dricka te, är fett hungrig kanske ska ta något litet för jag dör typ hära, men nej ja vet! inte bra att äta elva på kvällen men fan driveruuu kör bara :D
holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0